sobota, 4 stycznia 2014

Marzenia nie kosztują...

Hej Kochani!!

Wróciłam cała i zdrowa po Sylwestrze :) Mam nadzieję, że nie tęskniliście za mną aż tak :P

Dziś makijażu nie będzie. Postanowiłam, że pierwszy wpis w Nowym Roku będzie o marzeniach/planach/życzeniach.

Jest kilka takich drobnych lub większych marzeń i życzeń jakie mam i nimi chciałabym się podzielić. Może zmotywuje mnie to by osiągnąć spełnienie.

1. nowy aparat



2.Kosmetyki i akcesoria





Reszty marzeń nie zdradzę ;)

Koniecznie powiedzcie o czym Wy marzycie:)
  Buziaki,

22 komentarze:

  1. Kochana o nowym aparacie to ja już śnię w nocy i na jawie :( ze światłem jest tragedia ostatnio :( kilka z tych paletek też chętnie bym lepiej poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że się doskonale rozumiemy... światło to moja zmora ostatnio :(

      Usuń
  2. również bardzo marzę o nowym aparacie.. niestety póki co nieosiągalne, ale może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety znam to, ale coś się wymyśli :)

      Usuń
  3. Aparat tez bym chciała nowy, ale nie ma na to funduszy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie te marzenia mogłyby stać się moimi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za realizację;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też długo marzyłam o nowym aparacie ale w końcu się spełniło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super!! :D czekam na moja kolej :)

      Usuń
  7. mam ta paletke ze sleeka vintage romance... jednak na obrazku podobala mi sie bardziej;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh ja już ją miałam kupić ale dostałam inną z podobnymi kolorami więc się wstrzymam :)

      Usuń
  8. Ja też marzę o nowym aparacie, canonie 600D. Aktualnie mam całkiem fajny aparat, ale im więcej się już potrafi tym chce się mieć coraz lepszy sprzęt. Zakup lustrzanki przewiduję dopiero na 2015 rok :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :) ja mam nadzieję, że niedługo uda mi się odłożyć na nowy aparat:)

      Usuń
  9. Aparat tez by mi się przydał... Zycze spelnienia wszystkich marzen w nowym Roku Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam te same marzenia, na szczescie juz kupilam nawet sprzet do swojego studio, jeszcze kilka stowek splacic, i jestem wolna i szczesliwa :D takze zycze ci abys jak najszybciej miala, wiem jak sie przydaje... A kosmetyki... mysle ze tego nie trzeba komentowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się udało :) i mnie z czasem się powiedzie ;)

      Usuń