czwartek, 30 stycznia 2014

Nowości z Hebe

Hej!!

Ostatnio wybrałam się do Zielonej (Góry) załatwić kilka spraw na uczelni... a przy okazji zaliczyłam małe zakupy w niedawno otwartym Hebe :D ile tam cudowności!!

Nie robiłam dużo zakupów bo niczego konkretnego mi nie brakuje :P Najbardziej chciałam nowy wielozadaniowy pędzel :D




Jestem zachwycona tym pędzelkiem - niedługo recenzja:D


Poza zakupionym pędzlem, peelingiem enzymatycznym i maseczką, do kosmetyczki wpadł mi nowy lakier, który otrzymałam od Maybelline :D Zdecydowanie moje klimaty kolorystyczne ;)




Kochani przy okazji tego posta chciałabym Was serdecznie zachęcić do zajrzenia na portal Streetcom, na którym znajdziecie kampanie różnych firm (w których możecie brać udział). Ja swoją pierwszą kampanię wspominam baaaardzo miło - kto nie pamięta, chodzi o Mary Kay :)
----> aktualnie 7 nowych kampanii




Trzymajcie się ciepło,



14 komentarzy:

  1. Mam ten pędzel i bardzo go lubię! Jest SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go pokochałam od pierwszego użycia :) jutro pierwsze pranie :P zobaczymy jak się po nim będzie zachowywał...

      Usuń
  2. oj tez musze wybrac sie do Hebe, ale jakos nie moge wysiasc na tym przystanku ;d zimno mnie przeraza ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka piękna zima:D ja tak żałuję, że przychodzi odwilż w moim rejonie :(

      Usuń
  3. Pędzel mnie zachwycił-więc czekam i ja na recenzję:)
    Pozdrawiam,zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej mam pytanie ten pędzel to typ duo fibre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli pytasz czy występują tam 2 długości włosia - to nie.
      mam nadzieję, że pomogłam :D

      Usuń