niedziela, 12 stycznia 2014

Recenzja pięknej paczki od e-makeupownia czyli o Pierre Rene i Miyo

Hej Kochani!

Dziś co o marce, którą polubią młodsze dziewczyny i starsze kobietki :) Jakiś czas temu miałam przyjemność wygrać prezentowane już wcześniej produkty Pierre Rene i Miyo. Dziś mam dla Was ich recenzję :D


1. 2 EFFECTS EYE SHADOW


Co o cieniach pisze producent:
Wyjątkowy kosmetyk o jedwabistej konsystencji do stosowania na sucho i mokro. Idealnie stapia się ze skórą oraz subtelnie opalizuje powiekę oka. Możliwość stosowania kosmetyku "na mokro" i "na sucho" daje wyraz wieloefektywności tego produktu:
1 - Aplikacja na mokro gwarantuje intensywną, bogatą, nasyconą barwę z ekstrawaganckim lśniącym efektem.
2 - Aplikacja na sucho pozwala tworzyć makijaże subtelne opalizujące powiekę oka, delikatnie połyskujące, o stonowanym kolorze.
Poj.4g
cena - ok.14zł (teraz na stronie pierre rene znajdziecie je w cenie promocyjnej około 5zł)
źródło: pierrerene.pl

SWATCHE:


Co ja o nich sądzę:
+ Cena w stosunku do gramatury
+ Trwałość (
długo się utrzymują) 
+ Jakość
+ Łatwo się nakłada i blenduje, nie tracą na intensywności
+ Dostępność (np. drogerie natura, strona pierrerene.pl)

+ Wydajność
+ Pigmentacja (rewelacyjna!)
+ Solidne opakowanie

+ Nie obsypują się


Prosty makijaż poczyniony wersją z brązem i błękitem:








2. FLUID PHENOMENAL MATT MAKE UP

Co pisze producent:
Profesjonalny fluid matujący opracowany na bazie naturalnych minerałów, wzbogacony o witaminę E kwas hialuronowy oraz VELVET  SKIN COMPLEX.
Hamuje procesy starzenia się skóry, zapewnia optymalny poziom jej nawilżenia.
Delikatna konsystencja fluidu perfekcyjnie matuje,wygładza,wyrównuje niedoskonałości skóry oraz redukuje podrażnienia.Zapewnia 12-to godzinny nieskazitelny efekt makijażu.
Przeznaczony do każdego rodzaju skóry, w szczególności dla tłustej i mieszanej.
Hypoalergiczny.
Poj. 30ml
cena - normalna ok. 21zł (obecnie także jest na niego promocja i kosztuje ok 16zł)

Co ja sądzę o tym podkładzie (na podstawie używania go podczas sesji zdjęciowych):
+ Bardzo dobrze matuje
+ Kryje niedoskonałości
+ Nie spływa, dobrze się utrzymuje na buzi
+ Przyjemny zapach
+ Dopasowuje się do koloru skóry
+ Wygładza skórę
+ Cena
+ Pompka się nie zacina
+ Nie uczula, nie zapycha
+ Dostępność (np. drogerie natura, strona pierrerene.pl)
+ Przyjemna konsystencja

- Mała ilość odcieni (ja otrzymałam dość ciemny odcień, chociaż nawet najjaśniejszy byłby ciut za ciemny - byłam ciekawa i sprawdziłam w naturze podczas ostatniej wizyty:P) -> polecam zapoznać się z odcieniami skin balance (tu bladziochy też znajdą coś dla siebie:)


3. MIYO SUPER LASH MASCARA 3IN1 ACTION



Co pisze producent:
Mascara z plastikową szczoteczką:
1) dwukrotnie pogrubia rzęsy
2) precyzyjnie rozdziela
3) pielęgnuje i wzmacnia
Testowana okulistycznie. Hipoalergiczna
Poj. 12ml
cena -  7zł

Co ja sądzę o tym tuszu:
+ Cena
+ Wydłuża i rozdziela rzęsy (w moim przypadku o ok. 1/3)
+ Estetyczne opakowanie
+ Silikonowa szczoteczka (ja osobiście takie uwielbiam)

+ Dostępność (np. drogerie natura, strona pierrerene.pl)
+ Wydajność
+ Nie skleja rzęs (chociaż muszę przyznać, że moje niesforne rzęsy nie zawsze chciały się mu poddać, ale to dla mnie norma :P)


Tego tuszu użyłam także w ostatnim makijażu:


Podsumowując, zdecydowanie warto rozejrzeć się za tymi produktami. Ostatnio wpadła też w moje ręce długo szukana kredka do ust w dość nietypowym dla mnie odcieniu ciemnego brązu - ale do sesji jak znalazł. Niedługo napiszę o niej parę słów :)


Kochani w sieci znajdziecie dużo innych recenzji wykonanych np. przez Ambasadorki Marki Pierre Rene (więcej informacji znajdziecie na FB firmy - https://www.facebook.com/PierreReneUroda)

https://www.facebook.com/PierreReneUroda


Buziaki,

20 komentarzy:

  1. Ale fajna zawartość:) Cienie ciekaw;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z nich jestem najbardziej zadowolona :D

      Usuń
  2. O, z tych pierwszych cieni mam wersję z beżem i błękitem i ten beż jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ma piękny kolor!! idealny dla niebieskich oczu :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. cienie mają boskie! inne też nie zostają w tyle :D

      Usuń
  4. Hi! Love blog and post :-)

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. ten tusz ma zarąbistą szczoteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne cienie :) czekam, aż wykorzystasz je w jakimś makijażu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo coś wrzucę zmalowanego tymi cieniami :D

      Usuń
  7. Muszę rozejrzeć się za tym tuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zapoznam się z tuszem. Lubię proste szczoteczki, a ta wygląda sympatycznie. Powinna dobrze rozdzielać rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt dobrze sobie z tym radzi, o ile rzęsy nie są tak kapryśne jak moje:P chociaż mimo wszystko go polubiłam!

      Usuń
  9. Te cienie mnie zainteresowały, piękne kolory i pigmentacja super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten z błękitem, najlepiej te cienie się prezentują, gdy nakłada się je mokrym aplikatorem. No chyba że ktoś chce uzyskać delikatny, opalizujący efekt wtedy spokojnie na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 % racji, bardzo podobny efekt uzyskać można na kredce nyx milk jako bazie:) bardzo podbija kolorek:)

      Usuń