poniedziałek, 24 lutego 2014

Makijaż i nowości

Hej Kochani!

Dziś mam dla Was mój wczorajszy makijaż i kilka nowości jakie wpadły w moje rączki ;)

Zacznę od makijażu - podstawą jest w nim kreska (już od jakiegoś czasu chodziła za mną taka kreska, podpatrzyłam ją u Katosu, która czasem robi taką właśnie kreskę - do połowy powieki).


dla zobrazowania pokaże o jaką kreskę mniej więcej mi chodziło:



A teraz zakupy i prezenty:

1. Revlon
2. L'biotica - aktywne serum do rzęs
3. korektor rozświetlający Catrice

















4. Duraline Inglot

 5.  Krzemionka z kolorowka.com


6. Tusz do rzęs Make-Up Atelier Paris



Buziaki,

23 komentarze:

  1. Świetny makijaż ! bardzo fajne nowości :) jak poużywasz tego serum do rzęs z L'biotica daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. używam tego serum od ok. tygodnia, więc niedługo zobaczymy co daje:P

      Usuń
  2. w sumie nie próbowałam sie malowac z kreska do polowy ;)
    musze spróbowac ;D
    tez chce duraline i to serum do rzes, musisz dac mi znac jak z dzialaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać jak się sprawują :D

      Usuń
    2. to czekam z niecierpliwoscia ;D

      Usuń
  3. bardzo ładnie, kreseczka mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się, że się spodobało :D

      Usuń
  4. Duraline- jeden z moich najulubieńszych kosmetyków :)) Makijaż piękny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja długo się czaiłam, ale w końcu będę miała szansę testować duraline :)
      dziękuje :)

      Usuń
  5. Z serum powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe okaże się :) ale o firmie słyszałam dobre rzeczy... :)

      Usuń
  6. Wyszło naprawdę fajnie :)
    Jestem ciekawa tego serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. calkiem niezle ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczko pięknie wyszło ;) I fajne nowości Ci wpadły :D

    OdpowiedzUsuń