piątek, 14 lutego 2014

Nie może być inaczej - Walentynkowo

Kochani!

W końcu mam czas dla siebie bo oficjalnie skończyłam już studia. Ostatnio dużo czasu zajęły mi poprawki pracy mgr przed jej oddaniem...a potem przygotowanie do egzaminu. No ale to już mam za sobą :D
Oficjalnie jestem panią mgr do kwadratu ;)

Ciąg dalszy przyjemności jest taki, że mam dla Was makijaże :P

Pierwszy typowo walentynkowy ale dla bardziej lubujących się w kolorach, drugi zdecydowanie dla dziewczyn, które nie lubią się mocno malować :)

1.


2.


Trzymajcie się ciepło,

22 komentarze:

  1. Podoba mi się ta czerwiń na powiekach :) dodaje pazura:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dodaje uroku niebieskim oczkom ;) polecam wszystkim niebieskookim!

      Usuń
  2. Takie delikatne makijaże są bardzo fajne, szczególnie do jakiś kolorowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi pięknie podkreśla Ci kolor teczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, faktycznie ten kolor jest przy takich odcieniach wyraźniejszy :)
      dziękuję:)

      Usuń
  5. Gratulacje Pani Magister do kwadratu :P Na szczęście miałaś wsparcie w ostatnich stresujących chwilach związanych ze studiami :P

    A makijaż zdecydowanie numer 1! :) Piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To prawda miałam super wsparcie:D

      Usuń
  6. makijaż z różowym trafił prosto do mojego serducha, boski jest :)
    ogromne gratulacje za kolejnego magistra:), ja ledwo dycham, żeby jedne studia skończyć i już mi się nie chce chociaż to ostatni semestr :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo mi miło:) też bywało ciężko i czasem motywacji nie było ale jakoś dałam radę ;) i Ty dasz sobie radę :) trzymam kciuki!

      Usuń
  7. gratuluje !!! a makijaże jak zawsze super:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) A Makijaz śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo moje gratulacje!! :) I makijaże super!! <3

    OdpowiedzUsuń