niedziela, 2 marca 2014

Kolor kontra klasyk

Moi Drodzy!

Dziś przychodzę z 2 makijażami :)

Po pierwsze klasyk - czarna kreska i dość ;)

Po drugie względnie dzienny (dla mnie bez problemu;), kolorowy makijaż - mam nadzieję, że się Wam spodobają ;)

1.

2.


Dodatkowo chciałabym się podzielić ogólnymi wrażeniami z wczorajszego 5 spotkania Lubuskich Blogerek, które miałam przyjemność współorganizować :)

Spotkanie było bardzo przyjemne w bardzo miłym gronie. Dodatkowo miałyśmy 2 gości - ale o szczegółach powiem Wam w specjalnym poście :)

 
Buziaki,

12 komentarzy:

  1. Piękny ten pierwszy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wygrywa zieleń, Chociaż ogólnie wole klasykę :) W tym klasycznym jak dla mnie trochę za bardzo posklejane rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, chociaż muszę przyznać, że rzęsy zaczęły mi się ciut lepiej układać mimo, że są niesforne - zasługa to nowa odżywka :)

      Usuń
  3. Też wybrałabym ten kolorowy makijaż. Jest piękna wiosenna aura, więc niech makijaż też będzie radośnie zielony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, pogoda nas momentami rozpieszcza :D

      Usuń
  4. Oba mi się podobają, piękne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie wybieram kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obydwa makijaże są śliczne, aczkolwiek mi najbardziej do gustu przypadła druga propozycja :)

    OdpowiedzUsuń