sobota, 8 marca 2014

V Spotkanie Lubuskich Blogerek

Moi Drodzy!

Tydzień temu odbyło się 5 Spotkanie Lubuskich Blogerek :) Miałam przyjemność je współorganizować i powiem Wam szczerze, że było naprawdę miło!

Dzięki uprzejmości sponsorów będziemy miały okazję testować różne produkty (o których za moment). Odwiedzili nas także osobiście przedstawiciele firm: La Rosa i Soraya. Zdecydowanie polecam takie doświadczenia :D

Pierwszą atrakcją tego spotkania była prezentacja kosmetyków La Rosa - znane mi kosmetyki mineralne, które osobiście powoli poznaję i opisuję m.in tu: kosmetyki mineralne.

Kolejną wizytą mile zaskoczyła nas przedstawicielka firmy Soraya :)

Spotkanie odbyło się w super gronie i bardzo przyjemnej atmosferze - większość dziewczyn miała przyjemność poznać się na wcześniejszych spotkaniach, więc tym swobodniej nam się rozmawiało.

Za wszelkie przysłane/przywiezione przyjemności - dziękujemy :D


Sponsorzy:



Po prostu cudowności!!

Zdjęcie grupowe z przedstawicielem Futurosa :)
 

Nie obyło się bez oglądania i testowania na spotkaniu


No i z przedstawicielką Soraya :)

Zdjęcia pochodzą z bloga: http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2014/03/v-spotkanie-lubuskich-blogerek.html#more

Koniecznie zajrzyjcie ;)


Oby więcej takich przemiłych spotkań!

Buziaki,

16 komentarzy:

  1. Ile dobroci. Ostatnie pudełeczko wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to akurat od Focus Mall z Douglas'a :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. fakt sporo piękności wpadło do mojej kosmetyczki i nie tylko :)

      Usuń
  3. Sporo nowości do testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gifty, bedzie co testowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe oj tak, część testów już trwa :D

      Usuń
  5. Piękne prezenty :P hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezenty szczegolnie z sorayi ! Mam ten zel do higieny intymnej lactissima i jest naparawde rewelacyjny! Najlepszy jaki do tej pory uzywalam. Zel super łagodzi podrażnienia, otwarcie jest bardzo delikatny nawet dla wrażliwych kobiet będzie idealny. polecam super żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem z niego zadowolona :D tak jak i z reszty prezentów :)

      Usuń
  7. no no, a gdzie zdjęcia ze spotkania? bo ja tu widzę same gifty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia właśnie dodałam :) wcześniej nie miałam do nich dostępu - po więcej zapraszam do bloga ze źródła :D

      Usuń