wtorek, 13 maja 2014

Recenzja szczoteczki do twarzy i dekoltu

Kochani!
Ostatnio mam wyjątkowo mało czasu dla siebie, więc i dla Was - mam nadzieję, że się nie gniewacie ;)

Dziś mam dla Was zapowiadaną już jakiś czas temu recenzję szczoteczki do mycia twarzy, którą dostałam od Born Pretty Store :) Wstrzymywałam się z recenzją, by móc powiedzieć jak się ona zachowuje po jakimś czasie.
LINK: http://www.bornprettystore.com/high-quality-wooden-handled-nose-cleaning-brush-facial-washing-brush-p-13314.html


Po rozpakowaniu moje oczy ujrzały:


 Zwilżona szczoteczka wygląda tak:



Moja opinia:

Plusy (+):
bardzo miękka i przyjemna w dotyku (idealnie sprawdzi się dla cer wrażliwych)
można ją używać z mydłem/żelem, itp. lub zwyczajnie z samą wodą
poręczna, nieduża,
wygodny sznureczek do zawieszania
cena (5,28$)
dostępne są też inne jej wersje (patrz link wyżej)
bardzo dokładnie myje twarz (co widać na szczoteczce po jej użyciu)
nie chłonie nieczystości - bardzo łatwo ją wyprać, dzięki czemu ciągle wygląda jak nowa
 

Minusy (-):
dość długo schnie

Długo szukałam tego typu szczoteczki, teraz mam własną!

Polecam :)



A już niedługo recenzja palety pudrów także z tego sklepu :)
 



 Buziaki,



15 komentarzy:

  1. Faaajnie ta szczotka wygląda! Uwielbiam myć buzię szczoteczką :) I cena bardzo znośna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory myłam gąbęczką z rossmanna i zdecydowanie wolę szczoteczkę :P

      Usuń
  2. rzeczywiscie wyglada na bardzo miękką, dopisuje do swojej listy bo wlasnie mam cere wrazliwa takze nada sie idealnie ;D czekam na recenzje palety pudrów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przypadku takiej cery polecam kupić sobie taką (w tym sklepie lub innym) bo warto mieć takie cudo, które faktycznie dokładnie czyści, a nie podrażnia :)

      Usuń
  3. szczoteczka rzeczywiscie wyglada na bardzo miekką, dopisuje ją do swojej listy bo idealnie nada się do mojej wrazliwej cery ;D czekam na recenzje palety pudrow ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, fajnie :) Ja sobie kupiłam stacjonarnie szczoteczkę do mycia twarzy za 2e, ale moja jest o wiele sztywniejsza :P peeling mam od razu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też chciałam wcześniej gdzieś kupić ale były same sztywne - a ja niestety nie mogę takiej używać bo mam naczynkową cerę i zaraz byłby buraczek forever :P

      Usuń
  5. Ciekawie wygląda :) Szukam właśnie jakiejś szczoteczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie polecam tego typu szczoteczki :D

      Usuń
  6. fajna szczotka ale ja z niecierpliwością czekam na recenzje pudrów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w trakcie pisania, chociaż brakuje mi kilku zdjęć do kompletu - jak tylko będę miała chwilkę to opublikuje całość :)

      Usuń
  7. Wygląda na mięciutką :) ja bym też za minus uznała to, że jest drewniana- a drewno nie lubi wody - zwłaszcza jak szczoteczka długo schnie.
    Bardzo mi się podoba, też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mega miękka :D a co do drewna to w środku jest jakby kieszonka na włosie - wygląda jak metalowa. a drewniana część wygląda na dobrze zaimpregnowaną.

      Usuń