wtorek, 3 czerwca 2014

Recenzja pudrów Born Pretty Store

Moi drodzy!

W końcu ogarnęłam temat recenzji pudrów, które dostałam od BornPretty Store. Po pierwsze nie miałam za wiele czasu, po drugie chciałam je poużywać i zobaczyć jak będą sprawowały się na dłuższą metę.

LINK do produktu: 
http://www.bornprettystore.com/colors-skin-care-beauty-powder-foundation-nude-makeup-p-3079.html

Paleta pudrów wygląda tak:


w różnych ustawieniach aparatu (wydaje mi się, że kolory są oddane:)


Na buzi prezentuje się tak:













Czas na moją opinię!

Plusy:
+ wydajność (używam co rano i prawie wcale nie widać zużycia)
+ krycie (ogólnie jak widać można bardzo stopniować - od bardzo delikatnego do mocniejszego efektu, ja osobiście nie lubię zbyt intensywnego konturowania, szczególnie że jestem bardzo blada :P)
+ cena (jest ok, jak na 6 pudrów) - aktualnie w promocji
+ bardzo dobre zestawienie kolorystyczne (klasyczne)
+ opakowanie jest trwałe i bardzo wygodne w użyciu, chociaż przydałoby się w nim lusterko
+ łatwo się rozprowadza, nie tworzy plam - o ile używa się dobrego pędzla
+ trwałość (bardzo dobra)



Minusy:
- dostępność (tylko online)
    - wspomniany brak lusterka (chociaż mi to jakoś bardzo nie przeszkadza i myślę, że większości z Was też by to nie przeszkadzało, bo i tak malujemy się zazwyczaj przy jakimś większym lustrze:)



















 
Nadal możecie skorzystać z rabatu 10% w sklepie Born Pretty Store :)


Buziaki,

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. są bardzo fajne pod względem kolorystycznym :)

      Usuń
  2. wyglądają całkiem ciekawie :) U mnie dzisiaj się pojawiła recenzja podwójnego tuszu z tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w użytkowaniu sprawdzają się idealnie :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten różowy odcień! Szkoda, że nie dałaś zbliżenia na oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe a widzisz wakacjowałaś się to przegapiłaś posty :P

      Usuń
  4. Ładnie wyglądają na skórze/policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, są bardzo delikatne i subtelne przy tym :)

      Usuń