niedziela, 1 czerwca 2014

Urodziny po raz...

Kochani!

Czemu ostatnio nie miałam kompletnie czasu? to proste poza pracą szykowałam imprezę urodzinową - w końcu ćwierć wieku kończy się tylko raz ;)

Tak, tak - dziś skończyłam 25 lat.

W związku z imprezą postawiłam na dość prosty makijaż i mocniej zaakcentowane usta :)

Efekt prezentował się tak:

Mam nadzieję, że się podoba :)
Użyłam mojej ukochanej paletki do delikatnych makijaży 88 cieni  z BornPretty Store i kredki do ust z Mary Kay. Tusz to standardowo my secret :) a podkład to Revlon 150.


Buziaki,

12 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego :)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat! śliczny makijażyk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. To spóźnionego wszystkiego naj!! :)
    Świetny delikates :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje ci ten makijaż :) Wyszło delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie. Skromnie, ale z klasą. Staranne wykonanie, podoba mi się. Przed chwilą opublikowałam coś podobnego, więc fajnie się złożyło. Ja też w swoje urodziny nie eksperymentowałam i postawiłam na coś prostszego (również pokazałam to w poście).
    Ale co najważniejsze - wszystkiego najlepszego.

    Pozdrawiam!

    PS: Jesteś ładną kobietą i robisz bardzo dobre makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia :) strasznie mi miło, że Ci się u mnie spodobało, mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy ;) ja zdecydowanie będę do Ciebie zaglądać :)

      Usuń