czwartek, 10 lipca 2014

jestem Ambasadorką Le Petit Marseillais + makijaż inspirowany marką

Je suis l’ambassadrice du Petit Marseillais czyli jestem Ambasadorką Le Petit Marseillais :)


Hej kochani!

Dziś post o nowościach (chociaż nie wszystkich :P)

Nowościami tymi są 2 pięknie pachnące produkty Le Petit Marseillais. Po pierwsze żel pod prysznic, po drugie masło do ciała.

Jak otrzymałam paczkę od kuriera i ją rozpakowałam moja pierwsza myśl była taka - jak cudnie zapakowane! A jak powąchałam oba produkty, to wiedziałam, że to strzał w 10!

Chyba czas najwyższy pokazać o czym mowa :)




Oj koleżanki się ucieszą :D


Dodatkowo postanowiłam podzielić się makijażem zainspirowanym tymi pięknymi zapachami i okolicami, które są ich źródłem :)



Jak Wam się widzi zawartość paczuszki i makijaż?




Buziaki,

7 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się właśnie nad tym żelem ciekawa jestem czy zapach po myciu chociaż chwilkę się utrzymuje. Makijaż bardzo fajny na okres lata :) Bardzo ładne roztarcie cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Bardzo urzekł mnie wygląd paczuszki *_* A makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny letni makijaż :) Niestety ja ostatnimi czasy nie mam czasu na szaleństwa makijażowe, muszę się poprawić w tym względzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuszka i makijaż są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę tej paczuszki. :)

    OdpowiedzUsuń