sobota, 13 września 2014

Słoneczny makijaż na pożegnanie lata

Hej Kochani!!

Jeśli przegapiliście na fb to powiem Wam, że właśnie wróciłam z urlopu nad morzem :)

Po urlopowaniu przyszedł czas na powrót do obowiązków :P
Do tego powrót do bloga ;)

Dziś mam dla Was słoneczny makijaż na pożegnanie lata. Urlopując miałam genialną pogodę, która zainspirowała mnie, żeby wrócić do bardzo intensywnych kolorów w makijażu.

Mam nadzieję, że efekt się spodoba :)



W gratisie dodaję mój ulubiony manicure ;)  - pastelowy fiolet z my secret i top coat z essence lekko połyskujący :)

Do tego zdjęcia z Trójmiasta :)


W zanadrzu mam jeszcze kilka nowości i recenzji - więc czekajcie cierpliwie :)

Trzymajcie się ciepło i do zmalowania :)


Buziaki,

16 komentarzy:

  1. Ależ letni ! aż ciepło się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż :)) i jaki to top na paznokciach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jeden z topów edycji specjalnej (ma dość spore mieniące drobinki, jak rybie łuski troszkę;) - wiele innych firm np my secret czy inglot też mają swoją wersję takiego lakieru ;)

      Usuń
  3. Makijaż fantastyczny i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż i pazurki extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż iście wakacyjny, powiedziałabym nawet, że taki brazylisjki :D Bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję :D dodam tylko, że to nie ma nic wspólnego z preferencjami sportowymi hehe ;)

      Usuń
  6. Piękny, jednak u mnie nie przeszło by bez eyelinera ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja nadal tą czynność muszę ćwiczyć i nie zawsze mam na nią czas :P ale w sumie dodałby uroku :)

      Usuń