sobota, 15 listopada 2014

Kolejne Spotkanie Lubuskich Blogerek

 Hej Kochani!

W końcu udało mi się wrócić do rzeczywistości internetowej ;)

Dziś przyszedł czas na relację z kolejnego spotkania Lubuskich Blogerek :D Nie wiem czy macie jakieś doświadczenia w tej kwestii, ale ja je uwielbiam - swobodne pogaduchy w super towarzystwie!

Sponsorzy:
1. AgnesArt
2. Bubbleteaworld.eu (ul. Wrocławska 3, Zielona Góra - ja osobiście spróbowałam zieloną herbatę z sokiem arbuzowym i kulkami liczi - mniam!)
3. Kraina Słodkości (adres - Wrocławska 1, Zielona Góra, już niedługo zmieniają lokalizację. Uwielbiam słodkości, a te wyjątkowo przypadły mi do gustu. Co mi się jeszcze spodobało? to, że Kraina Słodkości każdej z nas napisała wiadomość )
4. Golden Rose Polska
5. http://www.nikwax.com/pl-pl/
6. Bodetko Lash
7. http://cosmeticservice.pl/

Nasze super grono ;)

A teraz czas na rarytasy:

Peeling z jaśminu i szafranu (hmm jestem go bardzo ciekawa :)

Słodkości z Krainy Słodkości  - czyli pyszności dla łakomczuchów :)

Pyyyycha herbatka z Bubble Tea World!
 Bardzo urocza bransoletka od Agnieszki :D
Przydatne drobiazgi dla aktywnych:
 
 Piękności z Golden Rose
 I coś czego jestem wyjątkowo ciekawa! właśnie wzięłam się za testowanie :)

Używacie któryś z tych kosmetyków?

Buziaki,

6 komentarzy:

  1. Akurat zjechałam z Zielonej Góry do domu :) Nie kojarzę miejsca, w którym byłyście, ale na pewno było miło. Może kiedyś i ja do Was dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przyjemne miejsce i spotkanie :)

      Usuń
  2. kiedy wyprzedaż prezentów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie planuję takowej :) wszystko co mam na sprzedaż znajduje się w zakładce na pasku u góry mojego bloga :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie spotkania!!!

    OdpowiedzUsuń