poniedziałek, 15 grudnia 2014

Recenzja Bright CC Cream Skin Care Perfect Cover Blemish Moist Cream

Hej Kochani!

Jakiś czas temu (pewnie pamiętacie) otrzymałam nowości do testowania ze sklepu Born Pretty Store

Dziś w końcu przydałoby się napisać co o nich sądzę po testowaniu :)

Cały zestaw wygląda tak:


Na pierwszy ogień pójdzie krem CC ;)

Bright CC Cream Skin Care Perfect Cover Blemish Moist Cream



Efekt na buzi zostawiam na koniec, teraz chciałabym powiedzieć co ja sądzę o tym produkcie :)

1. duża gramatura - 50g jest to dość sporo, bo zazwyczaj podkłady mają po 30
2. super lekka konsystencja 
3. po nałożeniu czuć wyjątkowe nawilżenie - jeszcze się z czymś takim nie spotkałam
4. dość małe krycie (zdecydowanie bardziej nadaje się przez to na lato)
5. cena - 5$, więc dość niska
6. dostępność tylko w sklepie internetowym
7. nie zapycha, nie uczula, nie podrażnia
8. tradycyjna tubka - ja osobiście wolę pompki :P

Moje ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne (chociaż nie pogardziłabym większym kryciem). Podkład jest lekki i super nawilżający, co dla mnie jest wyjątkowo ważne. Cena jest przystępna, a dostępność to nie problem. Bardzo się ucieszyłam, że produkt ten mnie nie zapchał, ani nie podrażnił w żaden sposób. Spore opakowanie sprawia, że jest bardzo wydajny. No i przydałaby się pompka ;)
Najlepsze w tym podkładzie jest to, że sprawia, że cera jest promienna i nie jest mocno obciążona!


Moja ocena - 9/10

A teraz efekt na buzi (poza podkładem dodałam odrobinkę korektora L'Oreal w płynie, cienie do powiek to wiadomo, puder do brwi NYX i błyszczyk, także z Born Pretty Store, którego recenzja już nie długo ;)






Dodatkowo przypominam o możliwości skorzystania z rabatu, który oferuje Born Pretty Store
- 10% przy kodzie MAXG10  ;)





Buziaki,

10 komentarzy: