wtorek, 24 marca 2015

Słodkie rozdanie z Krainą Słodkości




Hej Kochani!

Dziś mam dla Was szybkie, ale i słodkie rozdanie.
Zgłaszać może się każdy :) Wystarczy zostawić maila do siebie, tak bym potem mogła się skontaktować ze zwycięzcą.

Można wygrać dwie paczuszki słodkości - naturalne, ręcznie robione cukierki i żelki oraz niespodziankę ode mnie (nie dodaję zdjęcia, żeby nie zdradzać co to może być ;)
 
 
Do słodkości postanowiłam dołączyć małą niespodziankę od siebie!

Oczywiście zachęcam do odwiedzenia strony Krainy Słodkości  i odwiedzenia ich w Zielonej Górze
oraz do obserwowania mojego bloga i polubienia FB :)


Na zgłoszenia macie czas do 31 marca!

Buziaki,

12 komentarzy:

  1. W końcu jakaś odmiana w rozdaniach :) chętnie wezmę udział :)
    petiteannie90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się bo słodycze kocham! Mój mail: kidajoanna1388@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście się zgłaszam

    rozmowyoniczym@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę!
    lilianna7866@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo!Ja też chcę!
    GossiaW@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźniłam się... ale może
    neef@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę się Pani spóźniła i owszem, ale nie na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń