poniedziałek, 18 maja 2015

Moje nowości po promocyjne + pazurki

Witajcie Kochani!

Ostatnio dużo było różnych promocji w drogeriach i nie tylko. Ja także postanowiłam z nich skorzystać :)
 
Zanim zakupy, chciałam pokazać Wam moje pazurki (wcześniej nie miałam czasu, więc widać już lekki odrost.). To jest obecnie mój ulubiony kolor. Zdjęcie zdecydowanie go nie oddaje. Na żywo jest dużo bardziej rażący ;)

A teraz to, co kupiłam:

Natura:
- Catrice Primer
- kuleczki rozświetlające i bronzujące
- maseczki AA
- sztuczne rzęsy w kępkach (druga para za 5gr - mimo, że obiecywali, że za grosz... ale i tak nieźle:P)

Centro (kto zgadnie po ile kupiłam te cudne kolczyki?? -> odp. na końcu posta):

 Rossmann:
- podkład Eveline
- rozświetlacz Wibo
- mascara Lovely (mój KWC)
- puder fixujący Wibo
- korektor Astor
- lakier do paznokci Lovely

Super-Pharm:
- Nivea make-up starter
- krem z filtrem SPF 50
Kolczyki z Centro kosztowały mnie po 3zł za parę :D

Co myślicie o takich zdobyczach?

 Buziaki,

8 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :) i kolor lakieru ekstra ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pazurkach wygląda cudnie (chociaż trzeba nałożyć min.3 warstwy dla dobrego krycia) :)

      Usuń
  2. Ciekawe nowości :) A tusz z Lovely i ja kupiłam sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolczyki :) pazurki również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie zgadła, że te cudowne kolczyki kosztowały tak mało!!! Masz wspaniałe długie pazurki... no i ten kolor... codo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo kolorek wygląda 100 razy lepiej :D

      Usuń