wtorek, 12 maja 2015

Pilomax - recenzja zestawu

Hej Kochani!

Spotkanie blogerek było i minęło, teraz czas podsumować produkty na nim otrzymane.

Dziś czas na recenzję zestawu od Pilomax-u (http://pilomax.pl/).
Dla przypomnienia zestaw wygląda tak:

Jest to 5 produktów, które łącznie mają zapewnić regenerację oraz pielęgnację naszych włosów.

Co ja o nich sądzę?
1. Szampon głęboko oczyszczający: dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy, nawilża i przygotowuje włosy na działanie regenerujących składników masek. Moje włosy nie przetłuszczają się po nim zbytnio, nie zauważyłam pojawienia się łupieżu (co czasem mi się zdarza gdy zmieniam szampon).

2. Maska do włosów - krok 2. w kuracji regenerującej: wyraźnie odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża i wygładza. zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Moje włosy po tej zimie (nie-zimie) były w dość kiepskiej kondycji, teraz stopniowo zaczęły wracać do normalności.

3. Odżywka bez spłukiwania, do stosowania dla ochrony włosów: nawilża włosy i zmniejsza skłonność końcówek do rozdwajania, chroni przed zabiegami gorącym powietrzem, ułatwia układanie włosów. Uwielbiam tego typu odżywki - sprawdzają się, bo są równie skuteczne, a ile mniej czasu trzeba by je nałożyć.

4. Szampon do codziennej pielęgnacji: dla mnie jest on podtrzymaniem kuracji regeneracyjnej.

5. Odżywka do włosów: podobnie jak szampon wyżej, którego jest uzupełnieniem. Osobiście wolałabym ją w formie sprayu, chociaż jej działanie jest ok.


PRODUKTY TE NIE ZAWIERAJĄ PARABENÓW, SILIKONÓW I SLS.

Łączna cena zestawu to ok. 80-85zł (wg ceneo).

Moim zdaniem produkty warte uwagi :)

Buziaki,



23 komentarze:

  1. Ja jestem jeszcze w trakcie testowania, ale też uważam, że to bardzo dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam na recenzję :D

      Usuń
  2. Z pilomaxa miałam kiedyś dwa produkty (nie pamiętam jakie), ale chyba odżywki/maski i jedna była świetna, a druga taka se ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to wszystko zależy jak nam coś przypasuje. no i czego oczekujemy i potrzebujemy :)

      Usuń
  3. Suuuper produkty. Stosuję od ponad miesiąca a już włosy są lepiej nawilżone. Polecam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ale to bardzo ciekawe produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. są super, tez ich używam a teraz nawet widziałam , że w aptekach Dr Optima są w promocyjnych cenach.....tym bardziej warto je zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Testuje zestaw do włosów jasnych:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tej serii, bardzo długo. Starczyła na 3 miesiące. Uważam, że są to fajne kosmetyki. Włosy po nich są miłe w dotyku, miękkie, i nawilżone. Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty- sama tez je przetestowałam i serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne- ciesze się, że o Nich napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczęłam ich używać i jestem bardzo zadowolona. Nie wiedziałam, że Pilomax robi takie fajne zestawy. Jestem bardzo zadowolona. Super nawilżone mam włosy po nich. Godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj stawiam na zestawy bo wtedy kompleksowo się podchodzi do sprawy :)

      Usuń
  11. Właśnie testuje cały zestaw i mogę powiedzieć, że już widać poprawę. Włosy są gładsze, nawilżone i pełne blasku. Zdecydowanie mniej się plączą. Bardzo dobre kosmetyki. Zdecydowanie polecam

    OdpowiedzUsuń