czwartek, 21 maja 2015

Recenzja pudru do brwi BORNPRETTYSTORE

Hej Kochani!

Ostatnio dużo u mnie recenzji :) Chociaż i makijaże dziś będą :)

Dziś będzie krótko o mini paletce pudrów do brwi (w jednej paletce znajdują się dwa kolory).

Ja posiadam wersję numer 4.
Dual Color Natural Eyebrow Powder Palette Shape Define Powder With Brush 3 Colors


zdjęcie z lampą i bez (patrząc od lewej)
 
Moje brwi (dodam w kiepskim stanie) przed nałożeniem produktu

Moje brwi po jego nałożeniu (plus makijaż oka - trendy wiosna 2015 na zamówienie jednej z lokalnych agencji marketingowych)

Nie wiem, jak Wam ale mi efekt się bardzo podoba!

A teraz szczegóły:
+ puder jest dostępny w kilku wersjach kolorystycznych
+ odcienie są naturalne
+ w paletce znajdują się dwa cienie -> zapewnia to bardziej naturalny wygląd, można je mieszać by bardziej do siebie dopasować
+ pudry się nie obsypują, ani nie rozmazują
+ cena jest zachęcająca w porównaniu z NYX, które wcześniej używałam (czasem nadal używam)
+ w zestawie jest idealny pędzelek (bardzo precyzyjny)

Jedynym minusem może być dostępność - tylko na stronie internetowej.

Dodatkowo przypominam o możliwości skorzystania z rabatu, który oferuje Born Pretty Store

- 10% przy kodzie MAXG10  ;)


Zapraszam też na recenzję paletki korektorów z tego samego sklepu:




Buziaki,

6 komentarzy:

  1. Noooo kolorek mają dobry :) Ja bym tylko ciutkę delikatniej podkreśliła; przynajmniej sam początek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie. próbuję dojść do tego, żeby w ten sposób wyglądało to ok, ale moje brwi troszkę nie chcą współpracować - chyba muszę wziąć się za ich regenerację, trochę je zapuścić i ukształtować ;)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt. Jednak jak dla mnie brwi trochę zbyt mocno wyrysowane, pewnie dlatego, że sama wolę delikatniejsze :) Ale ogólnie bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie pewnie wynika to z koloru włosków i ich kondycji (ostatnio). zdecydowanie biorę się za ich zapuszczanie ;)

      Usuń
  3. Na zdjęciach makijażu kolor jest bardzo fajny. Dobrze, że je dodałaś, bo na swatchach wyglądał bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe faktycznie, w sumie nie zwróciłam aż tak na to uwagi

      Usuń