piątek, 5 czerwca 2015

Zakupy z Zalando - rozdaje kupony rabatowe! Czyli bycie ambasadorką pełną parą!

Hej Kochani!

Dziś chciałam się pochwalić jaki cudowny prezent urodzinowy otrzymałam od TRND i ZALANDO :)

Mianowicie jest to bon na zakupy w sklepie oraz masa kuponów zniżkowych dla moich znajomych. Każdy kto chciałby skorzystać - zapraszam do kontaktu, chętnie przekaże otrzymane bony, tak by każdy z Was mógł zaoszczędzić na zakupach i poznać ten portal :D


Ja już wiem co kupię... czekajcie na recenzję  sklepu i zamówienia :D

Zapraszam po kupony :)

Buziaki,




4 komentarze:

  1. O, tej strony jeszcze nie znam, chociaż ktoś mnie kiedyś namawiał do zalogowania się tam :) Czekam zatem co wybrałaś z Zalando!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 2-3 dni moja paczka powinna już być - wtedy opowiem więcej o tym sklepie :D

      Usuń
  2. W takim razie czekam na info z zamówieniem :) jestem ciekawa co kupisz :)

    OdpowiedzUsuń