piątek, 17 lipca 2015

Mocne rozświetlenie i moje pazurki

Witajcie Kochani!

Upałów ciąg dalszy... przynajmniej u mnie...
Dlatego stawiam na minimalną ilość podkładu, itp. i akcent na oko :)

Dziś w makijażu postawiłam na pomarańcz - bo czemu nie? :)

A paznokcie - bordo :D

Zaczynamy!

Do makijażu użyłam cieni Vipera (które właśnie porządkuję w paletkach - jeśli macie podobny problem - masę pojedynczych cieni - mam dla Was super rozwiązanie. O tym już niedługo).



 Oczka były... w takim razie czas na pazurki ;) o nich więcej opowiem w dedykowanym poście :)


Zapraszam na INSTAGRAM ;)
https://instagram.com/martuszka9/


Buziaki, 

24 komentarze:

  1. Piękny makijaż, a paznokcie cudowne. To twoje naturalne czy hybryda? :) ja swoich nie mogę zapuscić po nieszczęsnej odżywce z Eveline :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) ogólnie to jest hybryda na moich naturalnych paznokciach (tzn. gdybym pomalowała je dobrym lakierem to efekt byłby taki sam, tylko z ozdobami przy zwykłych lakierach jest kiepsko, bo się nie trzymają tak dobrze:P)

      Usuń
  2. bardzo ładny kolor paznokci, bardzo lubię takie kojarzą mi się z jagodami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe aż mi ochoty na jagody narobiłaś :D

      Usuń
  3. Czego używasz do brwi? :)
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudru do brwi z BornPrettyStore
      Zapraszam na recenzję: http://martuszkowemakijaze.blogspot.com/2015/05/recenzja-pudru-do-brwi-bornprettystore.html

      Usuń
  4. Lubię takie kolory ceni w makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D właściwie to lubię wszystkie kolorki hehe:D

      Usuń
  5. Fajny, świeży i delikatny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki odcień lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makeup! :) I paznokietki też mi się bardzo podobają :) Te kryształki dodają elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż :) Super kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i makijaż! Ciekawe jakby wyglądał przy różnych kolorach oczu. Co raz więcej dziewczyn decyduje się na soczewki kolorowe aby spróbować nowych barw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad tym się nie zastanawiałam :) ale faktycznie to ciekawe :D

      Usuń