sobota, 4 lipca 2015

Szybki makijaż na ciepłe dni...

Witajcie!

Czy tylko mi aż tak doskwierają te upały? :P
Jedynym ratunkiem jest wyjazd nad jeziorko hehe :) i taki mam plan... Ale zanim ruszę w drogę mam dla Was makijaż - w sam raz na ciepłe dni, raczej delikatny (oczywiście na plaże raczej odradzam makijaż jako taki:P)
W każdym razie... o to on:




 Ogólnie w upały stosuję zasadę: im mniej, tym lepiej...
Jeśli macie swoje sposoby na trwały makijaż latem - koniecznie się podzielcie :D

Buziaki, 

22 komentarze:

  1. Dobra zasada ja także staram się nakładać mniej tapetki w te upały. Śliczny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na taki szybki, to śliczny :) ja w ogóle oczu na razie nie maluję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5-minutowy :D czasem nie ma więcej czasu :D

      Usuń
  3. Piękny, świetny na lato :) Rzęsy śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten brzoskwiniowy cień :) idealny na lato :) bardzo odświeża spojrzenie i nadaje lekkości powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, subtelny i świetlisty :) kocham takie makijaże. Ja narazie zawieszam malowanie się, wszystko spływa i źle się czuję z kolorówką na twarzy podczas takich piekielnych temperatur. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takie upały jak ostatnio to faktycznie im mniej makijażu, tym lepiej :D

      Usuń
  6. szkoda, że nie napisałaś jakich kosmetyków użyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczy - paletka 80 cieni BornPrettyStore, tusz lovely pin up, baza artdeco, puder do brwi BornPrettyStore,
      twarz - podkład pierre rene skin balance odcień 20 i puder transparentny DryFlo :)

      Usuń
  7. mój sposób na trwały makijaż - brak podkładu :D, tylko rzęsy, brwi, korektor gdzie trzeba i szminka ! :)
    kosmetycznyzoltodziob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja w ciepłe dni, kiedy zostaję w domku to wgl się nie maluję, jedynie leciutko fluidem, ale nie potrzebuję go za dużo, bo cerę mam raczej bezproblemową. Rzęsy "oszczędzam" i maluję tylko wtedy, gdy gdzieś wychodzę ;) A w ciepłe dni na twarz preferuję krem BB ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń