czwartek, 29 października 2015

Recenzja kredki do ust BornPretty Store the kissest lip liner

Witajcie Kochani!

Ostatnio chwaliłam się nowościami. Jedna z tych nowości już została bardzo dokładnie przetestowana i z racji tego, że mnie zachwyciła - o niej opowiem na początku :)

Mowa o ślicznej kredce do ust, którą dostałam do przetestowania od sklepu Born Pretty Store

Waterproof Lip Liner Pen Multi Color Lasting Lip Liner Pencil Lip Tint For Makeup

Kredka ma piękny różowy kolor - bardzo nasycony i soczysty. Przyznam szczerze, że zaskoczyła mnie trwałością. Używałam jej samą - dała wtedy efekt matowej pomadki, a także z moją ulubioną pomadką z paletki BS, która ma identyczny odcień. W obu przypadkach sprawdziła się idealnie.

Kredka dostępna jest w 12 odcieniach - wszystkie swatche możecie zobaczyć na stronie produktu (podanej wyżej).

Koszt - 1,99$, więc całkiem tanio biorąc pod uwagę jakość :)

Sklep zapewnia darmową wysyłkę, więc nie musimy się obawiać dodatkowych kosztów.

Może nie uwierzycie, ale kredka wytrzymuje na prawdę wiele :) jedzenie, picie, mówienie - choćby nie wiem co jest bardzo trwała. Oczywiście nie trzyma się na ustach wiecznie, ale jej rezultat mnie zaskoczył. Zazwyczaj pomadki, błyszczyki, kredki z ust znikają u mnie szybko, a ta trzymała się praktycznie cały dzień :)

Ogólnie - Świetna, precyzyjna kredka w przystępnej cenie :)

Chcecie zobaczyć efekty?

- w wersji matowej (sama kredka)


 i w wersji glossy (z pomadką)

 I makijaż - delikatny do mocnych ust :)

 Macie swoje typy kredek do ust? Dajcie znać ;)

Buziaki,  


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :D Chociaż osobiście nie przepadam za różem na ustach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinie :) ja osobiście lubię każdy kolor na oczach i ustach ;)

      Usuń
  2. super kolor! chyba nawet by mi taki pasował. ciekawy sklep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością warto do niego zajrzeć :)

      Usuń
  3. Masz piękny kształt ust. Makijaż oka jest idealnie dobrany do pomadki albo odwrotnie :)) Buziaki kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :D :* akurat tym razem wyjątkowo makijaż był robiony pod usta (zazwyczaj jest odwrotnie)

      Usuń
  4. Podoba mi się bardziej w wersji matowej :D Kolor czadowy!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe szczerze mówiąc to też ostatnio stawiam na mat :D

      Usuń
  5. Śliczny odcień kredki ;)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi taki kolor zupelnie nie pasuje, ale ty wygladasz naprawde fajnie :).

    OdpowiedzUsuń