niedziela, 20 grudnia 2015

Coś kolorowego na co dzień

Witajcie!

Święta- świętami, ale dawno mnie tu nie było. Trzeba coś naskrobać:)

Mam nadzieje, że przygotowania do świąt u Was też idą sprawnie tak jak u mnie :)

Dziś mam dla Was zwyklaczka - trochę koloru, ale nie za mocno :)


Dodatkowo chciałam zdradzić Wam czego możecie się w najbliższym czasie spodziewać na moim blogu (oczywiście poza makijażami):
1. recenzja rzęs i pędzla z BornPretty Store
2. recenzja Glov i Blushing Hearts (Joybox)
3. będzie też o podkładach mineralnych z Neauty
4. wisienką na torcie będą recenzje 2 sprzętów Philips, który były moim marzeniem od dawna i w końcu będą moje :D kto widział na moim fb, ten wie o co chodzi, a kto nie - to zapraszam tam by się przekonać :)


Dodatkowo przy okazji każdemu z osobna życzę zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Mam nadzieję, że miło spędzicie ten czas, dostaniecie wspaniałe prezenty i odpoczniecie od zabiegania jakie towarzyszy nam każdego dnia :) :*

Buziaki,  

8 komentarzy:

  1. Śliczny :) Bardzo ładne dopasowanie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jak miło mi to czytać od bardziej doświadczonej makijażystki :D :*

      Usuń
  3. Fajny, taki subtelny ale jednak wyrazisty :) Dodałabym tu eyeliner albo lekko roztartą kreseczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno skorzystam z rady i wypróbuję go i w takiej wersji :)

      Usuń