niedziela, 24 stycznia 2016

Piękne rzęsy z BornPrettyStore - recenzja

Witajcie Kochani!

Dziś przyszedł czas na kolejną recenzję - tym razem pod lupę wezmę przepiękne sztuczne rzęsy otrzymane od Born Pretty Store !
Nie będę ukrywała - jak tylko zobaczyłam je na stronie internetowej sklepu, wiedziałam, że muszę je mieć.

http://www.bornprettystore.com/pairsset-curly-crisscross-false-eyelash-thick-natural-handmade-false-eyelash-p-21392.html
 Pod postem z nowościami wiele z Was wyraziło zaciekawienie... zaraz okaże się czy było warto ;)

Najpierw chciałabym zaprezentować Wam jak rzęsy wyglądają na oczach. Potem krótko powiem co o nich sądzę :)




Dla przypomnienia - rzęski wyglądają tak:
 
Plusy (+) :
są bardzo elastyczne,
pozwalają na stworzenie naturalnego look'u, ale także bardziej dramatycznego (w zależności o tej jak mocny makijaż wykonamy),
bardzo łatwe w aplikacji,
duża ilość kompletów - 5
 po zdjęciu z oczu nie widać, że były używane -wielokrotnego użytku (pamiętać jedynie trzeba by je oczyścić z kleju:)
Minusy (-) :
brak kleju w zestawie (ja osobiście od zawsze używam Duo z Inglota)

 Moje doświadczenia z tymi rzęsami po pierwszym użyciu są bardzo dobre. Jestem w nich wręcz zakochana! Sami popatrzcie - jakie wachlarze ;)
W przypadku chęci zrobienia zakupów w sklepie Born Pretty Store oczywiście zapraszam do skorzystania z rabatu podanego niżej :)
 Buziaki,  

28 komentarzy:

  1. Ja nie umiem używać sztucznych rzęs a szkoda bo czasem by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam specjalny klips do nakładania - kiedyś o nim pisałam recenzję chyba:)

      Usuń
  2. Wyglądają bardzo naturalnie i na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym, że są długie to faktycznie są bardzo naturalne i miękkie. najbardziej lubię w nich to, że włoski się lekko krzyżują :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście bardzo ładne te rzęsy, ale ja jednak wolę bardziej naturalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię i takie i takie - wszystko zależy od makijażu i okazji :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to prawda, są bardzo wyraziste, ale i delikatne jednocześnie. aż ciężko to wyjaśnić :)

      Usuń
  5. Fajne do stylizacji ;)
    Ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzęsy. Faktycznie u Ciebie prezentują się super. :) Dla siebie jednak wolę zdecydowanie krótszą wersję.

    U mnie dopiero początki, jednak zapraszam. Dodałam dziś pierwszą swoją recenzję, może przydadzą mi się jakieś sugestie koleżanek. Będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to kwestia gustu, przyzwyczajenia i koncepcji na makijaż :) dzięki za zaproszenie, na pewno wpadnę :)

      Usuń
  7. Są cudowne! Kuszą mnie sztuczne rzęsy... Ale chyba nie umiałabym ich nakleić :) Na chińskich stronach można kupić je bardzo tanio i wiele osób je poleca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo polecam :) zawsze warto jeśli strona posiada zajrzeć na zdjęcia produktu w użyciu :)
      jeśli masz kłopot z naklejaniem rzęs polecam specjalny klips do przyklejania rzęs firmy Technic jeśli dobrze pamiętam ja go uwielbiam :)

      Usuń
  8. Pięknie podkreśliłaś kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  9. Świetnie się prezentują te rzęsy, ja jeszcze nie miałam okazji takich stosować, ale coraz bardziej mnie kuszą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) ja je bardzo polubiłam :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają super :)
    Widzę że tak jak ja wolisz kleić połówki rzęs a nie całość :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) właściwie nie wiem po czym to wnioskujesz, bo wręcz przeciwnie wolę kleić całe rzęsy na raz :) nigdy nie miałam w tym problemów :) i było mi to wygodniejsze :)

      Usuń
  12. perfekcyjny makijaż, ładne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie raczej nie kuszą takie rzęsy, choć muszę przyznać, że u kogoś mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoje preferencje i dzięki temu jest ciekawiej :)

      Usuń