sobota, 6 lutego 2016

Makijaż na Ostatki

Witajcie :)

Tłusty Czwartek już za nami... Ja w tym roku (podobnie jak w ubiegłym) postawiłam ja mini pączusie serowe. No cóż... jak o tym mowa, to wiadomo, że chodzi o Ostatki.

Imprez na mieście pełno - wystarczy wybrać coś dla siebie. A jak impreza, to musi być też makijaż.
W zależności o tego gdzie się wybieramy, w czym się dobrze czujemy - każdy znajdzie coś dla siebie. Inspiracji w sieci jest pełno. Pomogą też magazyny i koleżanki.

Ja dziś postawiłam na niezbyt ciemny, ale wyrazisty makijaż w różu i brązie. Bardzo go lubię, bo moje oczy wydają się jeszcze bardziej niebieskie ;)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba:



Udanych Ostatków,
Buziaki,  



16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa :D

      Usuń
  2. śliczny makijaż i bardzo ładne zdjęcia :) ja ciągle próbuję dojść do tego, jak zrobić dobre zdjęcia makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D
      oj wierz mi, że ja też się ze zdjęciami zmagam :P

      Usuń
  3. Bardzo ładnie podkreśliłaś kolor tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny makijaż, uwielbiam takie kolory. Idealnie podbija tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten makijaż. Lubię takie subtelne i delikatne makijaże.

    OdpowiedzUsuń