czwartek, 11 lutego 2016

Moje nowości

Witajcie Kochani!

Dziś chciałam pokazać Wam sporo nowości, które wpadły w moje ręce. O części z nich już wspominałam :)

1. Lumea Precision Plus - długo czekałam na to cacko. Obecnie jestem w fazie testowania. Na pewno dam Wam znać jakie są efekty po kilku zabiegach :)


2. Szczoteczka do twarzy Visapure Essential Philips


3. próbki podkładów mineralnych Neauty

4. maski do twarzy LOMILOMI

i maska enzymatyczna AVA - bardzo polecam :)

5. silikonowa myjka do twarzy

6. ozdoby do paznokci i żel do paznokci


 Jak Wam się podobają moje nowości? ;)

Buziaki,  



12 komentarzy:

  1. ciekawy jestem jak się u Ciebei sprawdzi ta szczotka do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dany moment mogę powiedzieć jedno - jest bardzo przyjemna w użyciu :) co do oczyszczania to się przekonamy za jakiś czas jak zobaczymy jak będzie zachowywała się moja cera :)

      Usuń
  2. Lumea bardzo, bardzo mnie interesuje, czekam na efekty i pisz, czy boli, bo nie wiem czy zbierać kasę ;) i coś więcej o tej masce z Avy, bo podoba mi się opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana powiem tak... jeśli chodzi o Lumeę to właściwie wszystko zależy od tego jaką masz karnacę (ciemną-jasną) i jakiego koloru masz włoski. Ogólna zasada jest taka im jaśniejsza cera i (jednocześnie) ciemniejsze włoski tym lepiej się Lumea sprawdza. Ja właściwie jestem idealną kandydatką pod tym względem;p z tego co czytałam i zauważyłam podczas użycia na sobie im bardziej się ten warunek spełnia tym mniejszy dyskomfort można poczuć. Ja bólu w ogóle nie odczuwam - czasem tylko czuje ciepło. powoli widzę też na sobie efekty chociaż mam wrażenie, że u mnie ilość zabiegów będzie większa niż obiecuje producent:P chociaż może to wynikać z tego, że dopiero ogarniam jak najlepiej używać tej lampy ;) Oczywiście nie namawiam do zakupu, ani nie odradzam. Polecam dokładnie poczytać o działaniu tej lampy :) Ja długo czytałam i długo się zastanawiałam, aż w końcu się zdecydowałam hihi :)

      Kolejna kwestia to maska a Avy - sporo pisała o niej Alina Rose :) Ogólnie jest to maska do twarzy o działaniu peelingu enzymatycznego (używałam kilku peelingów tego typu i do tej pory ta maska to mój faworyt). Jak się zmobilizuję to napiszę dłuższą recenzję. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało na maila - chętnie odpowiem :)

      Usuń
  3. No jestem bardzo ciekawa czy to cacko z Philipsa działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. które? :) hihi oba zapowiadają się obiecująco :D

      Usuń
  4. Też mam właśnie podkład z Neauty i zaczynam go testować.

    Ciekawa jestem tej szczotki Philips. Chętnie o niej poczytam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się niedługo coś o niej więcej napisać :)

      a co do podkładu... jestem zawiedziona :(

      Usuń
  5. Super te nowości. ja póki co bardzo marzę o tym pierwszym cacku Lumea Precision Plus. szkoda tylko, że to aż tyle kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt - drogie cacko... ta wersja kosztuje około 1900zł więc wydatek dość spory. Ja czekałam rok zanim Lumea trafiła do mnie:P

      Usuń