niedziela, 12 czerwca 2016

Braun Silk-expert IPL

Witajcie!

Piękna pogoda sprawia, że mniej czasu spędzam w domu. Chociaż oczywiście staram się znaleźć czas na bloga.

Dziś o lampie Braun Silk-expert IPL. Tak w moje ręce wpadła kolejna lampa IPL, tym razem jest to nowość marki Braun.

Teraz powiem krótko o co chodzi. Dzięki portalowi trnd Polska zostałam Ambasadorką Braun Silk-expert IPL (jeśli ktoś jest ze mną dłużej to wie, że wcześniej miałam okazję testować szczoteczkę do twarzy z depilatorem -> Braun SE 820 Face )

Lampę dostałam w zestawie ze szczoteczką do ciała. Zestaw jest o tyle świetny, bo pomaga w kompleksowym podejściu do sprawy.


Aktualnie jestem w fazie testów. A już niedługo porównanie Lumei i Braun Silk-expert IPL :)



Buziaki,  

2 komentarze:

  1. Świetny zestaw, też chętnie bym przyjęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda! bardzo go polubiłam tak jak i lampę z philipsa :)

      Usuń