sobota, 2 lipca 2016

Recenzja pędzla BornPretty Store

Witajcie Kochani!

W końcu zebrałam się do ostatniej recenzji z przesłanych przedmiotów przez BornPrettyStore.

Mowa o pędzlu skośnym, który ja osobiście wykorzystuję do konturowania.
http://www.bornprettystore.com/portable-smudge-brush-angled-head-brush-single-portable-wooden-handle-makeup-p-20005.html

Ja używam go w połączeniu z paletką kremowych korektorów 15 Colors Concealer Set Makeup Palette (również z tego sklepu). O niej więcej w linku (klik w zdjęcie)



 Obecne zużycie - prawie nie ma... ale co się dziwić, to moja ulubiona paletka :)

Co mogę powiedzieć o pędzlu?
+ wygodny, poręczny
+ wytrzymały
+ nie gubi włosia
+ nadaje się zarówno do nakładania, jak i rozcierania 
+ dla mnie jego wielkość jest idealna do konturowania (niezbyt duży)
+ można go użyć także do nałożenia podkładu (chociaż ja wolę do tego celu używać większe pędzle)
+ precyzyjny
+ łatwo się go czyści (szczególnie na BrushEgg)





Zdecydowanie polecam :D

 
Buziaki,  

2 komentarze:

  1. Pędzel zapowiada się ciekawie. U mnie na blogu recenzja podkładu Marc Jacobs, na którą serdecznie Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń