środa, 2 listopada 2016

Wyciskarka do soku Philips - recenzja

Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu otrzymałam Wyciskarkę do soku Avance Collection i dziś chciałabym się podzielić moją opinią na jej temat.

O to jak wygląda ta wyciskarka - prawda, że zajmuje mało miejsca?






Na co zwróciłam uwagę:
1. Technologia MicroMasticating - jest to technologia, która polega na wyciskaniu soku z nawet najmniejszej komórki w owocu. Ostatecznie dzięki niej jesteśmy w stanie uzyskać aż 90% zawartości owoców/warzyw w formie soku.
Dzięki tej technologii jesteśmy w stanie wyciskać sok nawet z takich owoców jak banan, ale nie tylko bo pozwala ona na uzupełnianie naszego soku o zioła, orzechy czy różnego rodzaju zieleninę.

2. Wskaźnik LED - informuje nas o stanie urządzenia, np. o tym czy jest gotowe do użycia.


3. Funkcja wstępnego czyszczenia - jest to specjalny program, który pozwala wycisnąć sok do ostatniej kropli, a jednocześnie czyści wnętrze wyciskarki. Dzięki temu, że łatwo się ją rozkłada, czyszczenie jest bardzo proste.
Kolejną ważną rzeczą biorąc pod uwagę czystość to blokada kapania. Dzięki nasz blat zawsze pozostanie czysty.

4. Szerokość urządzenia - ma ono tylko 11cm, dzięki czemu zmieści się w każdej, nawet małej kuchni. W ten sposób każdego dnia możemy swobodnie z niego korzystać. Dodatkowo zdejmowane elementy można przechowywać w pojemniku na miąższ.

A jakie są soki?
Każdy lubi inne smaki, ja staram się testować nowe każdego dnia. W zestawie jest książka z przepisami, z której staram się także korzystać. Jest tam sporo ciekawych przepisów.

Moim zdaniem jest to świetne urządzenie, które pozwala na łatwe i szybkie przygotowanie smacznych, zdrowych soków z warzyw i owoców. Dzięki temu, że zajmuje na prawdę niewiele miejsca motywuje nas do codziennego użytku.
Zdecydowanie zgadzam się, że łatwo się je składa i myje, co też zachęca do częstego korzystania.




Buziaki,  


4 komentarze:

  1. Miałam właśnie kupić wyciskarkę do owoców, uznałam jednak, że poczekam z tym na sezon. Chętnie jednak dodam ją do swojej listy do rozpatrzenia, bo ważne jest dla mnie, aby łatwo czyścić urządzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad zakupem wyciskarki albo sokowirówki, ale nie mam pojęcia co wybrać.

    OdpowiedzUsuń